KU MENULIS

















Saturday, June 20, 2009

beza memang berbeza

Keselesaan dalam kehidupan bagi saya meliputi ketenangan dalam diri. Apa yang nampak di luar tidak sama di dalam hati. sebab itula di dalam Islam semuanya bermula dengan niat. Kerja yang baik tanpa niat untuk Allah tidak diterima dan niat untuk Allah wpun belum melaksanakannya akan diberi pahala. Insya Allah.

ada sahabat mengadu pada saya tentang org yang mudah membuat kesimpulan utk dia. yela dia maksudkan lain org ingat lain. macam mana tu. nasihat ku, bior je. dah kepala dia cam tu. kang sama susah gak. tapi ckp sonang la nak mhadapinya..pandai2 la adjuz sendiri. sebab saya ada terbaca, sebenrnya sume org tahu dan dah ambik keputusan apa yang dia nak wat dalam hidup ini. bile dia citer kat kite..dia cume nk curahkan perasaan saje. kalu kite nasihat pun bukan dipakainya. jd bile dia citer kito dengar. dgn cara tu ia sudah melegakan dia.

lagi senang tak yah cakap ape2.dgn keadaan yang agak tidak berapa selesa ni, xde mood nk komen apa2. ni rasanya ter over dose makan durian di campur dgn rambutan separa masak plus ngan buah laici sekali. mana la badan den nk tahan.

No comments:

Post a Comment