KU MENULIS

















Friday, March 11, 2011

baca

jika agak kacau..toing2 kacau ker. ni mesti sebab kurang meronda. atau dah lama tak berpoya-poya. semalam jalan2 pergi makan pastu pergi tesco. beli mingguan wanita. majalah paling murah n paling hot..hot ke.

baca-baca. then. pap..aku jumpe dah solution yang aku cari..kita sepatutnya lebih memahami diri sendiri n tahu apa yang kita nak, bukan memikirkan apa yang silap pada kita, dan cuba membetulkan diri pada hal dah betul.



sebenarnya, setiapa individu mempunyai pegangan hidup, cara hidup dan GAYA hidup yang berbeza. Ia berkaitan dengan cara ia dibesarkan, persekitaran dan sifat semulajadi yang ada dalam diri mereka. ada yang periang, ceria, pendiam, perasa, kuat makan, kuat tidur, kuat menipu dan kaki ronggeng. tapi dah itu minat dia.

diri aku, dulu aku bekas kaki makan, kaki tidur, kaki panjat, kaki jalan dan kaki dot dot..apa tu? hehehe.

tapi sekarang bila kaki pun dah penat, jadi berubah la kepada kaki rumah, kaki kemas rumah, kaki chatting, kaki YM, kaki blog, kaki kerja dan kaki travel.


harap-harap semua kaki kat cini terus ceria...


tapi apa pun kaki kita..aku tetap sokong kaki baca atau dalam bahasa lama kaki buku.





1 comment:

  1. Assalamualaikum.

    Hayati...please check his FB under That Little Gerai. Chef Adly ada kat Taman Negara...balik on Friday...so rasanya from saturday onwads, the gerai will be opened for business again..

    ReplyDelete