KU MENULIS

















Friday, January 6, 2012

my 2012

nampaknya sudah lama tak menulis namun masih lagi membaca blog teman-teman mayaku. Harapan untuk 2012 terus menulis dan meningkatkan diri ini.

Untuk tahun 2012 ini nampaknya agak sibuk berbanding tahun lepas. Kerja bertambah dengan komitmen baru. kadang-kala terdengar keluhan dari diri sendiri. Kenapa suka sangat cari kerja lebih. Jom bungkus balik duduk dengan family. Goyang kaki. Makan cukup dan semua ada. Entah, sebenarnya memang bukan itu aku. Nak dikatakan aku suka bekerja , tak jugak. Rajin, lagi la tidak. Tak tahan duduk rumah, tak jugak. Adik akau kata sebenarnya aku berani mencuba dan tak pernah fikir panjang. EEEmmm, memang yea la kot. Jadi dengan itu, aku tak kisah kerja dengan siapa pun, duduk dekat mana dan mungkin berani ambik risiko( yang ni tak berapa pasti ).

Jadi, aku cuba menanamkan dalam diri ini untuk 'KERANA ALLAH'. Mungkin kita tak suka tapi itu yang berbaik. Ikhlaskan diri ini.



Hujung bulan ini plan ke Padang-Bukit Tinggi.
Plan sendiri, flight RM320...Hotel( 4 malam )+transport (1 hari full + B.Tinggi ke airport)= RM 250

Total lebih kurang RM600. Harap berjalan lancar.


Untuk diri sendiri, semalam cat rumah dengan color oren semacam. Silau pulak mata. Tapi lembutkan dengan frame warna putih. Nasib baik.



anyway...Selamat Tahun 2012...semoga berbahagia buat orang tersayang....bersama azam2 yang baru..cinta baru....hehe

No comments:

Post a Comment