KU MENULIS

















Sunday, May 17, 2009

Hidup bukan rahsia by Zabrina A. Bakar




ini adalah buku yang baru saya jumpe..hehe from my sis punye barang..dia g camping.intai-intai tgk buku dia. ada dua bijik. tp lain version. dulu ada gak tgk buku ni kat supermarket tp ms tu tight budget nk beli. alhamdulillah ada rezki nk baca. ala motivasi gitu.

betul ke hdp ini bukan rahsia? kita tak tahu apa yg akan berlaku esok. itu kan kira rahsia la kan.. belum abis baca lg buku ni.. tapi apa yang boleh dikatakan ialah jalani hidup ini dgn hati yang terbuka. apa yang berlaku dgn izinNya dan telah diatur dgn lebih awal. apa yang perlu dilakukan ialah terima dan terus berusaha untuk ke depan wpun dgn kadar yang amat perlahan. the most important is keep renewing for a good thing. jadi ia bukan rahsia la yea.

faham ke ni..ntah.saya pun tak bape pasti. tp yang pasti saya mmg suka simpan rahsia. hehe..

lapar lak..esk kena pekena n lemak ke tak..tak kuat iman. nk jugak. biasa beli lbh untk kekawan. bila depa tanye naper..senang. gemuk sesama. hehe.

2 comments:

  1. Seronok sangat baca buku ni kan. Selain bagi kesedaran, saya terpaut juga dengan ayat-ayat dalam buku ni. Sis Zabrina pandai kaitkan kehidupan seharian dengan Islam. Buku baru yang ke-3 akan keluar tak lama lagi :)

    ReplyDelete
  2. hai adh.
    buku ni banyak membeli motivasi dlm kehidupan yang serba mencabar.

    ReplyDelete